POLITICA DE RETUR

Societatea SMR Logistica DM S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Mun Bucuresti, Str. Soseaua Iancului, nr. 1, având Cod de Înregistrare Fiscală 44320473, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Bucuresti sub numărul J40/8987/2021, în calitate de proprietar al  website-ului www.curatatoriadepantofi.ro respectă și garantează dreptul consumatorului la retragerea din contract, în conformitate de dispozițiile Ordonanţei de urgenţă 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

  1. DREPTUL LA RETUR

Dreptul la retragere (la retur) este aplicabil doar în cazul clienților persoane fizice. Prin urmare, comenzile plasate de clienți persoane juridice – sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract.

Dreptul la retragere (la retur) se poate aplica doar pentru serviciile plasate on-line. Prin urmare, în cazul comenzilor plasate fizic în cadrul locației noastre – nu veți avea dreptul la retragere (la retur).

Dreptul de retragere (la retur) cât și dreptul la returnarea prețului serviciului se poate exercita în termen de maxim 14 zile calendaristice. Cu toate acestea, clientul va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului (comenzii) de către SMR Logistica DM S.R.L.

În ipoteza în care dreptul la retragere a fost exercitat până la executarea completă a Contractului (comenzii), Clientul îți asuma avansarea costurilor produselor utilizate la curățarea bunurilor care au făcut obiectul contractului (Solutii folosite: vopsea, ceara, pigment reconditionare / revitalizare piele, solutie de hidratare, servicii de cizmarie – lipire talpa, schimbare brant, schimbare flec, vopsire integrala sau partiala, dar si cosmetizare – albire talpa) până la momentul retragerii din contract.

Bunurile care au făcut obiectul contractului (a comenzii plasate) vor fi returnate cu toate accesoriile, etichetele și documentele care l-au însoțit.

  1. PROCEDURA DE RETUR

În măsura în care doriți să renunțați la serviciile noastre, vă rugăm să expediați un mail la adresa: contact@curatatoriadepantofi.ro cu mențiunea „Cerere de retur” în care să menționați: numele, telefonul, adresa de e-mail și data la care ați plasat comanda. În termen de maxim 14 zile calendaristice, vom proceda la rambursarea sumei achitate pentru serviciile achiziționate, exceptând situația în care seviciile nu au fost executate complet.

Returnarea produselor se va la adresa indicată de client, prin intermediul firmei de curierat sau prin ridicarea fizică a bunurilor de la locația noastră. În ipoteza în care Clientul optează pentru returul prin intermediul firmei de curierat toate cheltuielile de transport vor fi în sarcina clientului.

În cazul unor eventuale dispute se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabila, prin transmiterea unei notificari scrise la adresa de e-mail contact@curatatoriadepantofi.ro . Dacă rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, litigiul va fi soluționat de instanța de judecată competentă.

Toate drepturile, obligațiile și efectele juridice pe care le produc aceste politici vor fi interpretate și guvernate de legea română în vigoare.