Termeni si conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII

CURĂȚĂTORIA DE ÎNCĂLȚĂMINTE

Actualizat la data de 01.09.2022

  1. PREZENTARE GENERALĂ

Website-ul www.curatatoriadepantofi.ro aparține societății SMR Logistica DM S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Mun Bucuresti, Str. Soseaua Iancului, nr. 1, având Cod de Înregistrare Fiscală 44320473, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Bucuresti sub numărul J40/8987/2021, (denumită în continuare ,,Noi” sau ,,Compania”).

În cazul plasării unei comenzi și/sau a intenției de achiziționare a oricaror servicii  expuse pe website-ul nostru, dvs. sunteți de acord să vi se aplice toți termenii și condițiile prezentate în cele ce urmează, care AU VALOARE CONTRACTUALĂ și se vor aplica ca un contract între dvs. și societatea SMR Logistica DM S.R.L.

În măsura în care nu acceptați toți termenii și condițiile prezentate, dacă nu doriti să respectați în totalitate aceste clauze, dacă nu înțelegeți sau dacă nu doriți să fiți ținut de aceste clauze, va rugăm să nu comandați serviciilele noastre.

Ne rezervăm dreptul unilateral de a modifica, adauga sau elimina anumite clauze, la orice moment, fără preaviz, prin simpla actualizare a clauzelor expuse, aceasta fiind singura modalitate de informare a dvs. în calitate de Client sau simplu utilizator.

De asemenea, din diverse motive (pentru a reflecta modificări ale legislatiei, ale practicilor noastre, ș.a.), toate aceste clauze pot suferi modificari.

Prin urmare, vă rugăm să verificați mereu ultimele noastre actualizări.

  1. EXPUNEREA ȘI PREZENTAREA SERVICIILOR NOASTRE

Toate serviciile noastre sunt expuse pe website-ul www.curatatoriadepantofi.ro.

Acest site este o platformă de ecommerce a serviciilor profesionale și specializate de curățare încălțăminte, detaliate la secțiunea „Servicii oferite” de pe website.

Pentru orice informații sau date suplimentare despre serviciile pe care le oferim vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: contact@curatatoriadepantofi.ro sau la numărul de telefon 0738.218.161.

Vă rugăm să luați act de faptul că descrierea serviciilor, a modalității și felurilor de curățare și igienizare a produselor, precum și prețurile fiecărui pachet de curățare prezentate pe acest site sunt informative și pot fi schimbate fără o înștiințare prealabilă. Astfel, SMR Logistica DM S.R.L. își rezerva dreptul de a opera oricând, orice modificări asupra prețurilor prezente pe site-ul www.curatatoriadepantofi.ro, fără o înștiințare prealabilă. Descrierile de pe site au caracter informativ și nu reprezintă o obligație contractuală din partea Companiei, decât după confirmarea scrisa a unei comenzi și încasarea plății aferente.

  1. LANSAREA UNEI COMENZI ȘI MOMENTUL ÎNCHEIERII CONTRACTULUI

Pentru a putea lansa o comandă aveți obligația de a introduce anumite date cu caracter personal. Pentru a afla exact ce date cu caracter personal putem colecta despre dvs., cum le folosim și cum vă obținem acordul, vă rugam să ne consultați Politica de Confidențialitate și D.G.P.R.

În calitate de Client sunteți direct responsabil ca toate datele furnizate la data lansării comenzii să fie corecte, complete și adevărate, societatea SMR Logistica DM S.R.L. fiind exonerată de orice răspundere în aceste cazuri.

Încheierea contractului între dvs. și SMR Logistica DM S.R.L. este determinată și condiționată (obligatoriu) de confirmarea comenzii de către reprezentanții noștri, cât și de încasarea integrală a contravalorii comenzii respective.

Vă încurajăm să păstrati e-mail-ul prin care vom accepta comanda lansată de dvs. (în cazul plasării comenzilor direct pe site), formularul  eliberat la locația noastră, dar și orice dovada a plații pe care o veți efectua.

Daca nu înceteaza potrivit legii, contractul va dura până la livrarea produselor dvs.

  1. ETAPELE ȘI MODALITATEA DE LUCRU

Serviciile noastre vor putea fi achiziționate și prestate prin parcurgerea etapelor expuse în cele ce urmează.

Prin plasarea unei comenzi acceptați implicit toți termeni și condițiile, dar și etapele/ modalitatea în care lucrăm, respectiv:

  1. Plasarea comenzii.

Plasarea unei comenzi se realizează prin completarea formularului de comandă de pe site sau prin plasarea comenzii, în mod direct, la locația noastră.

Platforma de prezentare și vânzare de servicii www.curatatoriadepantofi.ro poate fi accesată în mod gratuit, iar simpla navigare în paginile acesteia nu este condiționată de înregistrarea ca utilizator. Pentru a beneficia de serviciile oferite, comanda se plasează prin completarea formularului de comandă de pe site.

  1. Plata serviciilor comandate

Plata aferentă seviciilor comandate se va efectua cu cardul pe site, prin intermediul platformei Netopia, ori în numerar sau/ si cu cardul la locația noastră.

În lipsa efectuării plății suntem exonerați de orice responsabilitate pentru neonorarea comenzii lansate.

Prin achitarea comenzii, a cărei contravaloarea va fi comunicată în prealabil, acceptați implicit prețul acesteia, fără a mai putea emite ulterior orice pretenții sau nemulțumiri în legătură cu o eventuală majorare de preț sau orice alte cazuri similare.

Tranzacțiile pe website-ul nostru se efectuează întotdeauna în lei. Eventualele comisioane adiționale percepute de banca emitenta a cardului nu ne pot fi imputate în vreun fel și nu pot conduce la diminuarea prețului comenzii.

Vom emite o factură fiscală aferentă serviciilor prestate, dvs. având obligația să ne furnizați toate informațiile reale, corecte și necesare emiterii facturii, în conformitate cu legislația în vigoare.

  1. Preluarea comenzii prin curierat sau predarea personala în locație

Preluarea comenzilor se va efectua de reprezentanții noștri, contra cost, de raza municipiului București.

În cazul comenzilor speciale (în funcție de disponibilitatea noastra) Compania va putea prelua, contra cost, bunurile și de la adresa Clientului aflat pe raza județului Ilfov sau preluarea se va realiza, contra cost,  de către o firmă de curierat.

Pentru comenzile plasate din afara municipiului București, acțiunea de preluare și predare se realizează prin intermediul unei firme de curierat.

Costurile de deplasare sau costurile serviciului de curierat vor fi comunicate la momentul plasării comenzii. Prin finalizarea comenzii, Clientul accepta și își asumă inclusiv aceste costuri.

Selectarea firmei de curierat se va realiza întotdeuna de către Companie.

Orice comunicare greșită a adresei de preluare sau orice modificare a adresei de preluare după confirmarea comenzii NU NE POATE FI IMPUTATĂ,  nu va avea niciun efect și nu poate genera nicio răspundere în sarcina noastră (excepând ipoteza în care Compania a fost notificată în timp util și a fost de acord cu aceste modificări).   

  1. Termene de prestare a serviciului. Prestarea serviciilor de curățare, uscare, finisare, igienizare. Termene.

Prin plasarea unei comenzi Clientul își manifestă expres acordul ca societatea SMR Logistica DM S.R.L. să demareze executarea contractului imediat ce produsele au fost receptionate la locație. De asemenea, Clientul declară și acceptă că îşi va pierde dreptul la retragere din contract după executarea completă a contractului de către SMR Logistica DM S.R.L.

În cazul comenzilor plasate pe site, termenele de prestare a serviciilor vor fi calculate întotdeauna începând cu data predării produselor la locație (indiferent dacă preluarea s-a realizat de către reprezentanții Companiei sau o firmă de curierat).

Serviciul va fi prestat în termen de 3-5 zile lucrătoare.

Pentru motive temeinice (exemple: în cazul în care procesul de curățare trebuie repetat pentru a asigura curățarea optima, orice defecțiune a aparatelor pe care le utilizăm fără a exista o culpă proprie, dacă intervine un caz de forță majoră sau caz fortuit), termenele de predare a bunurilor poate fi extins.

În toate cazurile, dacă nu pot fi respectate termenele de predare/livrare, societatea SMR Logistica DM S.R.L., va informa pe orice cale, clientul cu privire  la noul termen estimat de finalizare a predării/livrării.

La momentul primirii produselor reprezentanții SMR Logistica DM S.R.L. vor analiza și vor identifica eventuale defecțiuni ce pot fi descoperite cu diligențe rezonabile din partea unui profesionist. Ulterior, se vor aplica tehnici speciale de curățate în concordanță cu instrucțiunile oferite de producător și cu soluții adecvate pentru fiecare material în parte sau a fiecărui tip de pată. Următoarele etape sunt de uscare, finisaje (lustruire, exfoliere). Încălțămintea este apoi tratată cu lumină UV, ioni de argint și ozon pentru a elimina bacteriile și impuritățile, iar la final se utilizează un odorizant pentru a conferi un miros plăcut.

  1. Returul comenzii (pentru cele online sau la cerere livrare) pentru comenzile lasate în locație sau ridicare de catre client.

Vom returna comenzile plasate, contra cost, prin intermediul reprezentanților noștri sau prin intermediul unei firme de curierat.

Selectarea firmei de curierat se va realiza întotdeuna de către Companie.

 

  1. RĂSPUNDERE. LIMITĂRI ȘI EXONERĂRI DE RĂSPUNDERE. CLAUZE SPECIALE

 

  1. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru ridicările și/sau retururile întârziate datorate firmei de curierat. De asemenea, deteriorările, distrugerile sau pierderile survenite pe timpul acestor livrări cad în sarcina terților transportatori. În cazul unor asemenea incidente aveți obligația de a vă adresa direct firmei de curierat, Compania noastră urmând a furniza orice date și informații disponibile.
  2. În cazul comenzilor livrate direct prin intermediul societății noastre nu ne poate fi asumată nicio răspundere dacă întârzierea este de până la 2 zile. În cazul unor întârzieri mai mari de 2 zile, dar și în orice alte cazuri de răspundere similară, valoarea despăgubirilor și pretențiilor emise la adresa societății Companiei și/sau a angajaților noștri va fi limitată întotdeuna la maxim 20% din valoarea comenzii vizate și nu răspundem niciodată pentru daunele indirecte.
  • Curățarea încălțămintei se realizează în conformitate cu instrucțiunile stabilite de producător și înscrise pe etichete sau pe cutii. Dacă produsul nu are cutie sau eticheta cu recomandările de întreținere, Clientul va informa, în scris, orice specificații și instrucțiuni care trebuie respectate de Companie în procesul de curațare/uscare/finisaje.

În caz contrar, Clientul își asumă răspunderea pentru orice daune produse ca urmare a procesului de curățare și igienizare.

  1. Același principiu se aplică și în cazul în care Clientul solicită curățarea într-un mod ce nu corespunde cu instrucțiunile de pe etichetă. Compania garantează doar pentru serviciile profesionale de curățare, nu și pentru cele de igienizare, acestea fiind garantate de testele efectuate de către producător. De asemenea, Compania garantează că efectuează toate procedurile conform indicațiilor producătorilor.
  2. Clinetul acceptă și își asumă o uzură de 30% pentru orice încălțăminte predată și care urmează a fi supusă serviciilor profesionale și specializate de curățare.
  3. Verificarea cantitativă și calitativă a bunurilor se face la momentul predării acestora către Client, iar dacă bunurile sunt predate prin serviciul de curierat în termen de cel mult 3 zile de la primirea acestora. Orice contestații sau reclamații ulterioare nu vor fi luate în considerare.
  • Compania își rezervă dreptul de a efectua poze în cazul oricăror defecțiuni pe care le prezintă încălțămintea înainte de a efectua procesul de curățare. Clientul este de acord și agrează că aceste fotografii fac dovadă oricăror defecțiuni anterioare procesului de curățare, iar orice răspundere din partea Companiei pentru acestea este exclusă.
  • Obiectele care nu au putut fi livrate în termen de 30 de zile se consideră abandonate.
  1. Articolele din piele naturală și blană naturală sau cele care conțin componente din aceste materiale sau orice alte combinații de materiale se vor curăța exclusiv pe răspunderea Clientului. Clientul înțelege că în cazul acestor articole pot apărea modificări de dimensiune, modificări de culoare accentuate, ruperi ale pielii, etc. Pentru pierderea sau distrugerea nasturilor, fermoarelor, branțurilor, șireturilor, ornamentelor sau pentru desfacerea lipiturilor confecțiilor, Compania nu poate fi făcută răspunzătoare.
  2. Compania nu își asumă răspunderea pentru petele dificile care nu dispar în urma unor procese repetate de curățare sau pentru deteriorarea materialului în urma procedurilor. De asemenea, Compania nu răspunde pentru eventualele deteriorări sau modificări asupra bunurilor care fac obiectul curățării dacă provin din pricina unor vicii ascunse ale produsului sau materialului, a unei defecțiuni sau calității scăzute a materialului, a țesăturii sau a pigmentului sau care au fost deteriorate cu toate că produsul a fost curățat ca urmare a respectării etichetei firmei producătoare. În cazul în care Clientul contestă calitatea serviciilor prestate, Părțile vor numi un expert pentru evaluarea calității bunului și a serviciilor efectuate. Costurile angajării unui expert sunt suportate de către partea care contestă calitatea serviciilor prestate.
  3. În cazul în care expertul dovedește că pierderea sau deteriorarea bunului a fost cauzat de personalul Companiei prin neaplicarea corectă a procesului de curățare, Compania va acorda despăgubiri de maxim 70% din valoarea produsului respectiv, dar nu mai mult de 350 lei, în termen de 30 de zile de la finalizarea expertizei.
  • Aceleași limite de despăgubire se aplică și în cazul furtului prin efracție din unitate constatat de organele de poliție. Compania își rezervă dreptul de a refuza bunurile care sunt într-o stare avansată de uzură sau degradare, care denotă prezența factorilor de infecție sau prezintă defecte.
  • Compania își rezervă dreptul de a suspenda executarea oricărei comenzi în situația în care Clientul/potențialul Client ofera informații false, incomplete, în situația în care aveți un limbaj licențios sau un comportament necorespunzător ce se abate de la normele bunei cuviințe, în situația în care avem suspiciunea că a fost lansată o comandă falsă sau neserioasă, în situația în care refuzați să respectați parțial sau total aceste clauze, precum și în situația în care nu răspundeți cerințelor sau solicitărilor noastre.
  1. GARANȚII

Din momentul primirii produselor curățate Clientul are la dispoziție maxim 72 de ore pentru a invoca o eventuală neexecutare a serviciilor și/sau orice neregulă constată dacă în privința serviciilor prestate, prin trimiterea unui e-mail la adresa www.curatatoriadepantofi.ro.

În cazuri justificate și dovedite, Clientul își va manifesta (alternativ) opțiunea de a primi banii înapoi pentru serviciile plătite sau de a solicita o nouă curățare.

În măsura în care Clientul solicită o nouă curățare acesta renunță ulterior la posibilitatea de a solicita banii înapoi pentru serviciul prestat. Garanția nu se aplică în cazul serviciilor de igienizare, acestea fiind garantate de testele efectuate de către producător.

  1. SOLUȚIONARE CONFLICTE

Vom trata cu responsabilitate orice reclamație sau plângere la adresa noastră; în cazul în care doriți să ne reclamați un anume aspect care este în dezacord cu așteptările dvs. sau ați fost nemulțumit de serviciile noastre vă invităm să ne scrieți un e-mail la adresa: contact@curatatoriadepantofi.ro

Toate drepturile, obligațiile și efectele juridice pe care le produc acești termeni și condiții vor fi interpretate și guvernate de legea română în vigoare.